Review of Acnes Indonesia

Page reviewed 2017-08-15

69

Recommendations:

Like other Pages and interact with them.
Create more engaging posts.
Respond to your fans questions and comments more quickly.
Increase the variety in your posts.
Create a Facebook campaign in order to gain more likes.

On Facebook, everyone’s got something to say. But what does it all mean for you?

Read our new guide to modern media intelligence and find out how top social media managers spur engagement, measure results, and shape their company’s brand voice in real time.



Top 5 Posts by Acnes Indonesia




 Date Post Likes Comments Shares
2017-07-25 20258227 1695199710492708 1616084438039406692 n Solusi untuk mengecilkan pori? Ada Acnes Point Clear yang mengembalikan... 3868 18 3
2017-08-09 20664550 1711749665504379 3233736237910445500 n Banyak hal penting yang terjadi saat masa puber. Apakah kamu sudah... 2005 3 1
2017-08-07 20620875 1709723789040300 1972244409840243276 n Yay! Wajah kembali segar setelah kotoran dan minyak yang menumpuk... 1399 6 0
2017-08-08 20708286 1710904052255607 5753697495887541909 n Untuk mengasah konsentrasi kamu, Besties boleh coba nih jawab soal ini... 85 38 2
2017-08-01 20431720 1702919853054027 217404273978914920 n Langkah pertama yang perlu dilakukan biar jerawat gak datang lagi? Cuci... 73 4 0

Unanswered Posts by Others - Acnes Indonesia




 Date From Post Comments
2017-06-24 Ka bli acnes point clear dimana ya aku udah cari ke guardian century ga ada tuh 1
2017-06-23 Pelembab acnes ada di tempat mna aja. Kok aku cri di indonert g ada 1
2017-05-18 Haai, mau tanya dong, produk acnes halal atau tidak ? 2