Review of Radio Masr Cafe راديو مصر كافيه

Page reviewed 2014-02-24

44

Recommendations:

Ask more questions to your fans.
Like other Pages and interact with them.
Create more engaging posts.
Review the length of your posts.
Use more Call to Actions (e.g., like and share) in your posts.

On Facebook, everyone’s got something to say. But what does it all mean for you?

Read our new guide to modern media intelligence and find out how top social media managers spur engagement, measure results, and shape their company’s brand voice in real time.



Top 5 Posts by Radio Masr Cafe راديو مصر كافيه




 Date Post Likes Comments Shares
2014-02-16 1743719 296885430460102 1000012712 s شيماء صلاح الدين أصغر مفسرة أحلام فى الوطن العربى هتكون معانا فى برنامج... 122 41 21
2014-02-17 1926706 297317033750275 1441386352 s النهاردة هنتكلم عن المثل اللى بيقول ابعد عن الشر وغنيله امتى حسيت فى... 6 1 22
2014-02-21 1743719 296885430460102 1000012712 s [no text] 8 9 0
2014-02-18 1921987 297516983730280 227072719 s ايه رأيك فى كذب الزوج على الزوجة ؟ وايه المواقف اللى ممكن يكذب فيها... 3 0 7
2014-02-23 1966695 299158463566132 1559034258 s [no text] 10 7 0

Unanswered Posts by Others - Radio Masr Cafe راديو مصر كافيه




 Date From Post Comments
2014-02-23 ماما حلمت ان بابا مضروب طلقتين في بطنه وبيموت وكان في دكاتره كتير بيحاولوا ينقذوه وماما عماله... 1
2014-02-21 احلي مسا علي اسره البرنامج وعلي كل المستمعين ممكن اهدي الاغنية الجاية لروح قلبي وروحي ( خطيبتي... 0
2014-02-19 أحلي مسا عليك يا زياد انت ومياده وعل اسرة البرنامج والمستمعين بمناسبه الأرقام انا مش بتشاؤم من... 0
2014-02-18 عزراً أنا لا أكذب ولكنى أتجمل أسامة أمين 0
2014-02-18 ممكن اهداء الاغنية الجاية لأغلي انسانة نورعيني وروح قلبي ميمو 0