Review of SAFI

Page reviewed 2016-06-13

88

Recommendations:

Like other Pages and interact with them.
Respond to posts by others more frequently.
Respond to your fans questions and comments more quickly.
Create a Facebook campaign in order to gain more likes.
Improve your timing.

On Facebook, everyone’s got something to say. But what does it all mean for you?

Read our new guide to modern media intelligence and find out how top social media managers spur engagement, measure results, and shape their company’s brand voice in real time.



Top 5 Posts by SAFI




 Date Post Likes Comments Shares
2016-06-07 13343056 1050559625030633 5644697601128481495 n Apabila kita masih kanak-kanak, ini adalah bahagian yang terbaik tentang... 4985 22466 1595
2016-05-29 13327466 1045166285569967 5739563757954136303 n Ada tak yang macam ni? 2853 188 3126
2016-06-11 13417579 1051149391638323 1849661427059836844 n Jika tak makan ini pada hari Raya macam rasa tak lengkap je. Cuba... 2470 3375 498
2016-06-02 12526034 1047281828691746 149147637 n Apa yang terjadi pada kulit wajah ketika bulan puasa? Saksikan video ini... 5001 86 227
2016-06-08 12496913 1051107371642525 728929168 n Terima kasih Shaylanistas kerana menjadikan SAFI Shayla jenama syampu... 4097 52 115

Unanswered Posts by Others - SAFI




 Date From Post Comments
2016-06-10 Hi Safi. Nak tanya tentang Safi Rania Gold. Toner dan Lotion minuman wajah tu ada beza tak? Kena... 0
2016-06-08 Saya harap Safi terus sukses dan maju. Harap boleh keluarkan shower cream mandian. :D 0
2016-05-29 terima kasih atas pengembalian semula penjualan safi balqis p10 0
2016-05-22 Utk peraduan safi loves you,saya dh hantar penyertaan via mesej.tp takde reply dr safi.so mesej... 0
2016-05-17 Syampu Safi Shayla buat kepala saya selesa dan wangi.. Eeemmm... saya suka. Rambut saya pun lembut.. 1